ابحث في الموقع

Home » , » كلمات مهرجان الفشار- سادات وفيفتي وعمرو حاحا ومادو - كلمات المهرجانات الشعبية

كلمات مهرجان الفشار- سادات وفيفتي وعمرو حاحا ومادو - كلمات المهرجانات الشعبية

on الأربعاء، 21 يناير 2015 | 9:05 ص




كلمات مهرجان الفشار-  سادات وفيفتي وعمرو حاحا ومادو - كلمات المهرجانات الشعبية



بوص عندنا وبس .. مزيكا جامدة للرقص
وحكاية وقصة عجيبة..  اسمعها معانا هنا بس
شوف حالتك يا تعبان ..  واتفرج علي الجرنان
شخليل مخك بتشخلل .. علي الفاضي وعا المليان
شخليل مخك بتشخلل .. علي الفاضي وعا المليان
انا مهما حكيت قدراتي .. مش هخلص الكلام
تستغرب من حكاياتي .. معروف في اي مكان
انا جالي تليفون م الصين .. من فترة احنا متابعين
عن اخبارك سامعين .. لو فيه منك عايزيين
بعتولي مخصوص طيارة .. عايزييني سنتين اعارة
علشان سمعو ان انا صايد .. سمكة قرش بسنارة
سمكة قرش بسنارة

فكيت ماتور عربية .. وعملت سفينة في المياة
من غير بنزين ولا جاز .. بدماغي الجهنمية
والناس احتارت فيا .. اخباري بقيت عالمية
والناس احتارت فيا .. اخباري بقيت عالمية
ودوني مرة البرازيل .. اصل انا في الكورة تقيل
ولعبت اساسي في الموسم .. ونيمار كان ليا بديل
وعملت الملح بفول .. وقفت النمل طابور
ودخلت الارض لوحدي .. ودراعي ده كان مكسور
ولاقيت تاريخ عظيم 
مثلت عشر افلام .. نصهم مع فندام
وجمعت انا كل ما املك .. طلعو مليون فدان

طب دانا كداب طب دانا فشار
طب دانا كداب طب دانا فشار

دنا جالي كمان علي بالي ..  فكرة السد العالي
بعتولي لليابان .. وعملت انسان آلي 
عرضو عليا ابقي وزير .. بس انا مش فاضي يا كبير
عرضو عليا ابقي وزير .. بس انا مش فاضي يا كبير
وعملت من العناب .. صورة شعر بلون مونكير
وعملت كافيه في دولاب .. وقفت عليه بواب
امريكا سمعت عني .. علي طول بعتولي جواب
انا مرة نقذت سفينة .. خرجتها عا المينا
من غير  محبوبة الفن .. او حد يغرق فينا
شوفت ده شغلنا حل  .. الجاز ولع في الكل
خليت الليلة خل .. ولا حتي مليو للفن
وهطير زي سوبر مان.. وهلبس كل الالوان
وهبات في الغابة لوحدي.. وهسيب الاسد جعان

طب دانا كداب طب دانا فشار
طب دانا كداب طب دانا فشار

كاش وفلوس كتير ..وفي ثانية هعيش امير
بس بحب التغير  .. وكيفي اقعد علي القهوة 
احكي البطولات يا كبير
وقابلت جيمس بوند .. وفرقت عليه ببونط
ضحكت عليه امريكا .. وفي ثانية لحظة برد
وكمان بختفي وابان .. واظهر في كل مكان
جبت التسع كواكب .. فوق بيتي يا جدعان

طب دانا كداب طب دانا فشار
طب دانا كداب طب دانا فشار

0 التعليقات:

إرسال تعليق

المتابعون

اعلان

موقع كلام نت

تابعنا على