ابحث في الموقع

Home » , , » كلمات مهرجان قسمة ونصيب - حسن شاكوش ورامي المصري - كلمات المهرجانات الشعبية

كلمات مهرجان قسمة ونصيب - حسن شاكوش ورامي المصري - كلمات المهرجانات الشعبية

on الأحد، 29 مارس 2015 | 8:56 ص

كلمات مهرجان قسمة ونصيب - حسن شاكوش ورامي المصري - كلمات المهرجانات الشعبية


زمان انا كنت عايش مدي الناس الامان
مجاش في يوم قي بالي يغدر بيا الزمان
صحيت فتحت عيني بفكر في اللي فات
راجعت شريط حياتي قلبت الذكريات
بصيت في عيون حبيبتي حسيت اني غريب
بتقولي انا مش هكمل كله قسمة ونصيب
قولتلها انا مش هعتبك ولا حتى هتشوفيني
ومن النهاردة انا هبعد انتي اختارتي تسيبيني
علي جرحي بنام واقوم وقفلت عليا بابي
كترت عندي الهموم مش شايف غير عذابي
اكبر صدمة في حياتي كانت قدام عينيا
صاحبي واخد مكاني وحبيبتي في ايده جاية !
صعبت عليا نفسي وصرخت بـ اعلى صوت
دقات قلبي واهاتي وجراح تصحى وتموت
قبل ما ينطق بكلمة انا فكرته بكلامه
لا عيش وملح صانوو اتنين جارحوه وخانوو
خدت في وشي ومشيت ودموعي علي خدي تجرح
قلبي ومكتوب عليه ولا عمره في يوم هيفرح !!!!!!!
صورة البحر في خيالي ما انا ياما وقفت جنبه
صعبان عليا يا قلبي ضيعت سنين في حبه
غدر وظلم وخيانة ودنيا بتعند معانا
واللي بنبكي عليهم خانو وباعو الامانة
دنيا وساقتني كاس مليان عذاب ومرار
في حياتي شوفت ناس وروني الليل نهار
انا هنسى كلمة سماح مش هبكي علي اللي راح
وكفاية عمري ضاع تعبت نفسي ارتاح
عوضني يارب خير وارزقني بناس تصوني
مختارش في يوم في بالي ان الاحباب تخوني

علي اليوتيوب
 



للتحميل ام بي ثري اضغط علي الرابط التالي

0 التعليقات:

إرسال تعليق

المتابعون

اعلان

موقع كلام نت

تابعنا على