ابحث في الموقع

Home » » كلمات موال اسمك ايه - حسن شاكوش - توزيع مادو الفظيع - اغنية اسمك ايه اسمي انسان

كلمات موال اسمك ايه - حسن شاكوش - توزيع مادو الفظيع - اغنية اسمك ايه اسمي انسان

on الثلاثاء، 20 أكتوبر 2015 | 10:46 ص

اسمك ايه ؟ اسمي انسان
كام سنه ؟ عايش من زمان
ساكن فين؟ ماليش مكان
بتحب حد ؟ كان يامكان
طب راحت فين ؟ ..انهي الموضوع
طب اغير ليه ؟.. اصل انا موجوع
حاسس ايه ؟.. حاسس بالخوف
طب بعدتو ليه ؟.. فرقتنا الظروف
ياتري نسيتها ؟.. ابقي انا كداب
عارف بيتها ؟.. دانا حافظ الباب
ياتري نسيتك ؟ .. عندها الجواب
تدعي عليها ؟.. انا بدعيلها

ارتاح بشويش يا ‫‏تموت‬ يا ‫تعيش‬ فى الدنيا مفيش غير الاتنين 
هتقوم و تشوف هتموت من الخوف هتبطل شوف و تغمى العين 
هو انت ازاى قادر ‫‏تضحك‬ و الحزن ماليك 
هو انت بجد مفيش ولا مره ‫‏صعبت‬ عليك

قال انا بتقولي انساها .. فكراني دايب في هواها
قال انا بتقولي انساها .. فكراني دايب في هواها

عملت كل حاجة كانت ممكن تتعمل 
سودتى ليه الدنيا فى وشى فقدت فيكى الامل

نص الكلام اتقال والباقى جوانا
طب انهى نص ف دول هوه اللى غّوانا
والنص ده بالذات بكلامه بكانا
طب ليه صبرنا عليه واشمعنى نسانا
كل اللى كان بعديه وفضل لنا اذانا
طب هوه ثابت ليه ضحكتنا واحشانا
وزعلنا ياما زمان وده مش على هوانا
وكتمنا ياما كثير علشان معندانا
بعد الكلام ما اتقال وكشفنا جوانا
فرقت ف ايه يعنى جَابنا و ودانا

6 التعليقات:

  1. جاااااااااااااامد

    ردحذف
  2. بأسم صائم الاسترليني و مانيو و أنصاري و ريشه و بأسم الوراق نفر نفر نبعت احلا مساا علي كل راجل جدع شارك في التحفه الفنيه الفشيخه دي

    ردحذف

المتابعون

اعلان

موقع كلام نت

تابعنا على